Total Pageviews

Total Pageviews

Monday 20 October 2014

Assalamualaikum and hello Blinkers!!!

Hari ini saya merasmikan blog saya iaitu The Kawaii Girl!! Tepuklah sedikit,hehehe..^_^
Di dalam blog ini terdapat novel atau cerpen nukilan sendiri serta macam-macam lagi berkenaan kawaii.
I love to be Blinkers forever!! Sekiranya mahu tahu,blog saya dahulu ialah Sakura Lover. Namun,saya tidak begitu aktif di blog tersebut. Ini kerana saya agak sibuk membuat persediaan rapi menghadapi peperiksaan UPKK. Kali ini,jika ada masa saya akan update. Saya tidak boleh janji,sebab saya kadang-kadang sibuk dengan kokurikulum,aktiviti sekolah,kerja sekolah dan macam-macam lagi!! Hu..hu..hu..
For those that know Sakura Lover blog exists,visit my new blog!! Apapun,saya telah merancang mahu menulis novel comel yang tidak panjang berjela seperti novel tetapi masih ada sinopsis dan boleh pilih jika mahu letak prolog dan epilog. Saya agak sibuk mengulang kaji untuk exam sekolah UPTL pula,hehe..jadi masa untuk update adalah tidak menentu. Harapnya boleh terus active mengemaskini blog..This is me,kawaiilover!!^_^

No comments:

Post a Comment